Gør din hverdag nemmere med teknologi

dd2213

Teknologi er kommet for at blive og ny teknologi kan revolutionere din arbejdsplads. Her fortæller vi dig, hvordan du kan gøre dit arbejde nemmere og mere effektivt ved hjælp af de nyeste tech-løsninger.

Vi lever i en tid med mange muligheder for at automatisere og optimere rutineopgaver – lige fra at styre din arbejdsplads med en app til at blokere reklamer på internettet, for på den måde at blive mere effektiv. Her gennemgår vi teknologi, som kan transformere dit arbejde.

Sådan bliver din verden nemmere med Apple

Teknologien og det omfattende Apple univers bliver kun ved med at udvide sig, og Apple er et godt sted at starte, når du vil gøre din arbejdsplads lettere med teknologi. Her er nogle af de mest nyttige redskaber fra Apple:

1. iCloud: iCloud giver dig mulighed for bl.a. at synkronisere dine kontakter, billeder, dokumenter og bogmærker på tværs af dine enheder.

2. Siri: Siri er Apples personlige assistent, der kan hjælpe dig med at holde overblik og skabe struktur.

3. Apple Watch: Med Apple Watch kan du holde øje med din sundhed i en travl hverdag. Det er vigtigt for at præstere og passe på dig selv i et stresset arbejde.

Brug Microsoft i din hverdag

Er du mere til Microsoft, er der ligeledes mange redskaber fra deres univers, der kan gøre dit arbejde nemmere. Her er nogle af de redskaber, du kan bruge til at gøre din hverdag mere overskuelig:

1. Office 365: Her får du adgang til de vigtigste Office-programmer, bl.a. Word, Excel og PowerPoint, samt ekstra funktioner som fildeling.

2. OneDrive: OneDrive giver dig mulighed for at gemme alle dine filer online, så du altid har adgang til dem – både på din computer og på mobilen.

3. Skype: Skype er et udbredt program til at chatte eller holde videomøder. Det gør det nemt at holde møder med samarbejdspartnere og ansatte uanset lokation.

4. Windows 10: Windows 10 er det seneste operativsystem. Her er der kommet en lang række forbedringer og nye funktioner, der kan hjælpe dig med f.eks. at skabe overblik over arbejdsopgaver.

Få en mindre stresset hverdag med teknologi

Hvis du føler, at dit arbejde er stresset, har vi her 3 tips til at gøre den mere overskuelig med teknologi:

  1. Brug din smartphone til at organisere din tid.

  2. Brug teknologi til at minimere dine opgaver.

  3. Brug din smartphone til at huske at tage pauser og passe på dig selv.

 

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *